Tuesday, November 18, 2008

About Kami

Alhamdulillah akhirnya blog ini siap. Blog ini adalah hasil nukilan seorang Remaja Kg. Lemal yang keboringan yang amat dasyat yang x terhingga (overtime hehehe) selepas menamatkan pengajiannya. Selepas beberapa hari berada dirumah maka timbulah idea untuk membuang masa mengadap komputer dirumah.
ini adalah cerita sebenar buakn diadaptasi atau cerita-cerita dongeng dan fantasi. ini adalah betul-betul bukan cobaan adegan ajis, sudin, p.ramlee dan pendekat mustar. isk aper lah aku melalok entah kemana. aku ni bukan jenis yang pandai mengarang cam karangan dalam akhbar atau kat tempat2 lain tu. tp sekadar mengisi masa lapang boleh ler aku bermadah pejungga kat sini.
tp tujuan aku disini adalah untuk mengwar-warkan kepada rakyat-rakyat P.mas dan seluruh malaysia tentang perniagaan aku. aku nk try test bukak bisness service komputer x kisah lorh cam ner bentuk pc or laptop janji ader masalah atau kerosakan. jadi kepada sesiapa yang berminat boleh menghubungi saya. nanti saya akan advertise sy nyer contact. sokonglah usahawan bumiputera.
eehhhh panjang gak aku taip. hehehe.. ok r dulu sekadar permulaan penulisan aku ni aku dah rasa bangga. ahahaha sbb leh taip panjang2 cam ni. ahahaha
terima kasihlah diucapkan kepada korang yang sudi membaca dan menjengok. keh3.

0 Comments: